Aralık, 2015
26Arl(Arl 26)09:3027(Arl 27)17:30Tüketici Davranışları Ve Yeni Pazar Yaratma Eğitimi
Etkinlik detayları
EĞİTİMİN ADI Tüketici Davranışları Ve Yeni Pazar Yaratma Eğitimi EĞİTİMİN AMACI Pazarlama ve
Detay
Etkinlik detayları
EĞİTİMİN ADI
Tüketici Davranışları Ve Yeni Pazar Yaratma Eğitimi
EĞİTİMİN AMACI
Pazarlama ve satışın varlık sebebi müşteridir. Müşteriyi anlamak ve müşteri ihtiyaç, istek, beklentilerinin doğru anlaşılması pazar-odaklı bir anlayışın ilk şartıdır. Tüketicinin doğru okunması işletmenin pazarlama faaliyetlerine vereceği tepkileri öngörebilme açısından önemlidir. Özellikle son yılarda tüketici davranışlarında ve beklentilerinde yaşanan değişimin izlenmesi ve anlaşılmasının sağlanması eğitimin temel amaçlarını teşkil etmektedir.
EĞİTİM GEREKLİLİĞİ
Değişen pazar şartlarına bağlı olarak tüketim kalıplarında, tüketim alışkanlıklarında ve tüketici beklentilerinde yaşanmakta olan değişikliklerin pazarlama ve satış elemanlarınca anlaşılması ve izlenmesi kaçınılmaz bir gerçektir. Değişen müşteri profilinin değerlendirilmesi ve buna bağlı olarak pazarlama strateji ve programlarının oluşturulmasında mutlaka gerekli olan bilgilerdir.
EĞİTİM İÇERİĞİ
- Tüketim, tüketici ve müşteri kavramı
- Tüketici davranışlarının boyutları
- Satınalma motivleri (rasyonel ve duygusal motivler)
- Satınalma karar süreci
- Tüketici davranışlarını etkileyen faktörler
- Satınalma türleri
- Hazcı (hedonizm) tüketim
- Plansız (impulse) satınalma
- Postmodern tüketici
- Nöro-pazarlama ve tüketici davranışları
- Tüketim deneyimleri
- Yeni müşteri ve özellikleri
- Müşteri memnuniyeti, müşteri şikâyetleri
- Tüketici davranışlarının geleceği
EĞİTİM YERİ
Faveo Danışmanlık Eğitim Salonu
EĞİTİM SÜRESİ
1 Gün (09:30 – 17:30)
NOT: Eğitim Sonunda Katılımcılara “FAVEO Danışmanlık Katılım Sertifikası” verilecektir.
Saat
26 (Cumartesi) 09:30 - 27 (Pazar) 17:30
Lokasyon
Faveo Eğitim Binası
Fethiye Mahallesi Fatih Sultan Mehmet Bulvarı Yıldırım Plaza No: 175 B Blok Kat 3 No: B 16-17 Nilüfer / BURSA