Tüketici Davranışları Ve Yeni Pazar Yaratma Eğitimi

Aralık, 2015

26Arl(Arl 26)09:3027(Arl 27)17:30Tüketici Davranışları Ve Yeni Pazar Yaratma Eğitimi

Detay

Etkinlik detayları

EĞİTİMİN ADI

Tüketici Davranışları Ve Yeni Pazar Yaratma Eğitimi

EĞİTİMİN AMACI

Pazarlama ve satışın varlık sebebi müşteridir. Müşteriyi anlamak ve müşteri ihtiyaç, istek, beklentilerinin doğru anlaşılması pazar-odaklı bir anlayışın ilk şartıdır. Tüketicinin doğru okunması işletmenin pazarlama faaliyetlerine vereceği tepkileri öngörebilme açısından önemlidir. Özellikle son yılarda tüketici davranışlarında ve beklentilerinde yaşanan değişimin izlenmesi ve anlaşılmasının sağlanması eğitimin temel amaçlarını teşkil etmektedir.

EĞİTİM GEREKLİLİĞİ

Değişen pazar şartlarına bağlı olarak tüketim kalıplarında, tüketim alışkanlıklarında ve tüketici beklentilerinde yaşanmakta olan değişikliklerin pazarlama ve satış elemanlarınca anlaşılması ve izlenmesi kaçınılmaz bir gerçektir. Değişen müşteri profilinin değerlendirilmesi ve buna bağlı olarak pazarlama strateji ve programlarının oluşturulmasında mutlaka gerekli olan bilgilerdir.

EĞİTİM İÇERİĞİ

  1. Tüketim, tüketici ve müşteri kavramı
  2. Tüketici davranışlarının boyutları
  3. Satınalma motivleri (rasyonel ve duygusal motivler)
  4. Satınalma karar süreci
  5. Tüketici davranışlarını etkileyen faktörler
  6. Satınalma türleri
  7. Hazcı (hedonizm) tüketim
  8. Plansız (impulse) satınalma
  9. Postmodern tüketici
  10. Nöro-pazarlama ve tüketici davranışları
  11. Tüketim deneyimleri
  12. Yeni müşteri ve özellikleri
  13. Müşteri memnuniyeti, müşteri şikâyetleri
  14. Tüketici davranışlarının geleceği

EĞİTİM YERİ

Faveo Danışmanlık Eğitim Salonu

EĞİTİM SÜRESİ

1 Gün (09:30 – 17:30)

 

NOT: Eğitim Sonunda Katılımcılara “FAVEO Danışmanlık Katılım Sertifikası” verilecektir.

Saat

26 (Cumartesi) 09:30 - 27 (Pazar) 17:30

Lokasyon

Faveo Eğitim Binası

Fethiye Mahallesi Fatih Sultan Mehmet Bulvarı Yıldırım Plaza No: 175 B Blok Kat 3 No: B 16-17 Nilüfer / BURSA

X