EĞİTİM ADI
Servis Personeli İçin Müşteri İlişkileri Eğitimi
EĞİTİMİN AMACI
Bu eğitimin amacı çeşitli ürünlerin servislerini veren çalışanlara, işlerini yaparken müşteri ile kuracakları olumlu iletişimleri sayesinde, müşteri memnuniyetini nasıl oluşturabilecekleri ve kendilerinin de yaptıkları işten nasıl daha fazla keyif alabilecekleri konusunda farkındalık kazandırmaktır.
EĞİTİM İÇERİĞİ
- Workshop
- İletişim nedir?
- İyi iletişimin kişiye yararları nelerdir?
- Servis sırasında etkili iletişim kurmanın engelleri nelerdir?
- Müşteriye yanlış izlenim vermek
- Müşteri ile iletişimde kullanılan araçlar
- Beden duruşu
- Kullanılan jest ve mimikler
- Baş hareketleri
- Yöneliş
- Dokunuş
- Göz teması
- Müşteri iletişiminde konuşmak ve dinlemek
- İnsanların sizden hoşlanmalarını sağlamak
- Müşteriye kullanılacak sakıncalı ve zayıf kaçan ifadeler
- Kızgın müşterilerle iletişim sağlama
- Sakinleştirme yöntemleri
- Olası soruların yanıtları
EĞİTİM YÖNETİMİ
Eğitim ağırlıklı olarak katılımcıların etkin katılımı ile gerçekleştirilecek olup, dersler projeksiyon cihazı yardımıyla ve uygulamadan örnekler, vaka çalışmaları ve küçük çalıştaylarla desteklenerek katılımcıların konuları sindirmesi sağlanmaya çalışılacaktır.
EĞİTİM YERİ
Faveo Danışmanlık Eğitim Salonu
EĞİTİM SÜRESİ
1 Gün (09:30-17:30)
NOT: Eğitim Sonunda Katılımcılara “FAVEO Danışmanlık Katılım Sertifikası” verilecektir.