Breadcrumb oluşturulamadı.

FSPE 13 - Stratejik Pazarlama Yönetimi Eğitimi

EĞİTİM ADI
Stratejik Pazarlama Yönetimi Eğitimi

EĞİTİMİN AMACI
Dinamik bir yapıda olan pazar çevresinde işletmelerin gelecekle ilgili daha etkin ve isabetli karar verebilmeleri pazardaki değişimlere bağlı olarak pazarlamaya stratejik bir açıdan bakabilmeye bağlıdır. Bu sebeple, bu eğitimin amacı stratejik bir bakış açısıyla pazarlama planlamasının amacı ve nasıl yapılacağının katılımcılara anlatılması ve stratejik pazarlama planlaması becerilerinin kazandırılmasını sağlamak.

EĞİTİM İÇERİĞİ

  • Stratejik ve taktik planlama arası farklar
  • Emel değer disiplinleri ve pazarlama
  • Pazar çevre analizi
  • SWOT ve PEST analizi
  • Müşteri analizi
  • Rekabet analizi
  • Sektör analizi
  • Firma analizi
  • Büyüme stratejileri
  • Konumlandırma stratejileri
  • Savunmaya yönelik pazarlama stratejileri
  • Saldırıya yönelik pazarlama stratejileri
  • Mavi Okyanus stratejisi
  • Stratejik pazarlamanın geleceği

 

EĞİTİM SÜRESİ
2 Gün (09:30 – 16:30)

NOT: Eğitim Sonunda Katılımcılara “FAVEO Danışmanlık Katılım Sertifikası” verilecektir.

Teklif Formu