FSPE 08 - Satış ve Satış Yönetimi Eğitimi
EĞİTİMİN ADI
Satış ve Satış Yönetimi Eğitimi
EĞİTİMİN AMACI
Satışta başarı, satış personelinin satış sürecini iyi kavramalarına ve satışta başarı için gerekli becerilere sahip olmaları ile mümkündür. Potansiyel müşteri tespiti, satış için hazırlık, ürün sunum ve tanıtım, müşteri itiraz yönetimi ve satış kapama konularında başarı için gerekli beceri ve tekniklerin kazandırılması satış ve pazarlama başarısı için kaçınılmazdır. Eğitimde, Satış personellerinde geliştirilmesi gereken kişisel yetkinlikler, Müşteri tanıma, üründe ihtiyaç yaratma, müşteri yönetimi, vb.. konular uygulamalı olarak anlatılacaktır.
EĞİTİM İÇERİĞİ
1. GÜN
- Satışçıda Bulunması Gereken Temel Beceriler
- Doğru Tur Planı Oluşturma
- Satış Enstrümanlarını Doğru Kullanma
- Satışı Hissetmek ve Sonuca Doğru Yönlendirmek
- Satışın Aşamaları
- Satışta Sorulacak Doğru Sorular
- Satışta İhtiyaç yaratmak
- Satışta Direnci Kırma
2. GÜN
- Müşteri Yönetimi
- Yeni Müşteri Bulma ve Oluşturma
- Müşteri Bağımlılığı Oluşturma
- Rakip Analizi ve Rakiplerle Mücadele
- Hedef Belirleme
- Workshop çalışması
EĞİTİM SÜRESİ
2 Gün (09:30 – 16:30)
NOT: Eğitim Sonunda Katılımcılara “FAVEO Danışmanlık Katılım Sertifikası” verilecektir.