Breadcrumb oluşturulamadı.

FKYS 46- SCM;Tedarik Zinciri Yönetimi-DRP;Dağıtım İhtiyaçları ve Stok Planlaması Eğitimi

EĞİTİM ADI     
SCM;Tedarik Zinciri Yönetimi-DRP;Dağıtım İhtiyaçları ve Stok Planlaması Eğitimi

EĞİTİMİN AMACI        
Tedarik zincirinin kurulması, tedarikçilerin devreye alınması, kapasite ve değer akış zinciri içerisinde etkili hale getirilmesini sağlamak.Kurumsal kaynak planlamasının “ERP” etkili bir şekilde yönetilmesi temeline dayalı olarak, Tedarik zincirinin yeterlilik kriterlerine uyumlu olarak geliştirilmesi. Ana üretim çizelgeleme “MPS”, Malzeme ihtiyaç planlaması çalışmalarının, tedarik zinciri yapılanması “SCM” ve Dağıtım ihtiyaçlarının planlaması “DRP” ile entegre edilerek verimli bir planlama ve stok yönetimi alt yapısının geliştirilmesi becerilerini kazandırmak 

EĞİTİM İÇERİĞİ  

  • SCM, Tedarik zinciri yönetimi gereksinimi 
  • ISO 20400 Sürdürülebilir tedarik yönetimi gereksinimleri
  • CQI 19 Alt seviye tedarikçi yönetimi gereksinimleri “Otomobil Endüstrisi için gereklilik” 
  • Tedarik Zinciri ve ERP 0Entegrasyonu
  • Tedarik Zinciri sipariş yönetimi ve karşı sözleşme usulleri
  • Tedarik Zinciri Yönetimi’nde Taşımacılık ve Ürün Dağıtımı Yönetim Süreçleri
  • Tedarik Zinciri Yönetimi’nde Depo, antrepo, serbest bölge Yönetim Süreçleri
  • Tedarik Zinciri Yönetimi’nde 
  • Hammadde/Yarı Mamul, kontrole tabi ve dahilde işleme Tedarik Yönetim Süreçleri
  • Tedarik Zinciri Yönetimi’nde Bilgi ve Veri Akışı
  • Tedarik Zinciri Güvenliği ISO 28001 koşulları 
  • Tedarik Zinciri Yönetimi’nde Araç ve Ekipman Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi’nde Envanter Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi’nde Personel Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi’nde Dış Kaynak Kullanımı ve Dış Kaynak Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi’nde Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar
  • Tedarik Zinciri Yönetim Sistemlerine Genel Bakış
  • Tedarik Zinciri Yönetimi’nde Bilgi Ağı
  • DRP- Dağıtım ihtiyaçlarının yönetimi 
  • MRP – DRP İlişkisi ve entegrasyonu 
  • Tedarik Zinciri Yönetimi’nde Kullanılan Teknolojiler ve Alt Yapılar
  • Tedarik Zinciri Yönetimi Sistemlerinin Özellikleri
  • Tedarik Zinciri Yönetimi Sistemlerinin Gereksinimleri
  • Mevcut Tedarik Zinciri Yönetimi Sistemleri
  • Taşımacılık ve Ürün Yönetim Sistemi Seçme ve Uygulama
  • Değer Zinciri, Lojistik Kavramları Ne Demektir?
  • 3PL, 4PL Ne Demektir?
  • Değer Zinciri, Tedarik Zinciri ve Lojistik Kavramları Arasındaki Farklar
  • Envanter Yönetimi
  • Taşımacılık ve Dağıtım, aktarma merkezleri yönetimi
  • Uluslararası taşımacılık kuralları
  • AB Gümrük mevzuatı ve lojistik şartlarına etkisi
  • Hammadde / Yarı Mamul, kontrole tabi ürün tedarik kuralları
  • İthalatta emtia, gtip ve tarife uygulamaları
  • Bilgi ve Veri Entegrasyonu
  • Outsearching
  • Envanter Yönetim Sistemleri
  • Taşımacılık ve Dağıtım Yönetim Sistemleri
  • Bilgi Paylaşım Yaklaşımları


EĞİTİM SÜRESİ
2 Gün (09:30-16:30)

NOT: Eğitim Sonunda Katılımcılara “FAVEO Danışmanlık Katılım Sertifikası” verilecektir.
              

Teklif Formu